Натисніть «Детальніше», щоб перейти до реєстрації

 

Усі теми затверджено

ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
«Професійна діяльність вчителя, формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції реалізації державної політики  у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська  школа», впровадження діяльнісних, зокрема ігрових методів навчання»

Програма відповідає вимогам постанови КМУ від 21.08.2019 № 800 зі змінами, внесеними згідно з постановою КМУ № 1133 від 27.12.2019

Теоретико-практичні аспекти педагогічної  майстерності вчителя мовно-літературної освітньої галузі (відповідно до предмета)

(50 год)

Початок о 17:00

Дата

Теми

Академ. год.

Тренери

1.

листопад Методи вивчення актуального стану вихованця.
Відмова від шаблонів, вміння слухати, спостерігати. Відмова від осудження і несприйняття сучасних тенденцій розвитку особистості. Вивчення тенденцій розвитку дитини. Вміння відкрити дитину.   
4

с. Наталія Мельник,

викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян

2.

листопад Проблеми соціалізації сучасної молоді в період технологічного прогресу.
Опис та аналіз сучасних термінів і понять. Основні шляхи соціалізації.  Чек-лист з формування відповідних компетентностей. Провідні ідеї видатних науковців до розуміння та упровадження процесу соціалізації.
4

Рудкевич Наталія,

кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт».

3.

листопад Плекання емоційного інтелекту в учасників НУШ. Поняття емоційного інтелекту та можливості його розвитку. Опис складників емоційного інтелекту. Обґрунтування методики розвитку емоційного інтелекту учасників освітнього процесу. 4

Рудкевич Наталія,

кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт».

4.

листопад

Командний коучинг в умовах освітнього середовища.

Вчитель та його роль у побудові та цілепокладанні шкільних команд. Результати роботи командного коучингу.

4

Рудкевич Наталія,

кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт».

 5. листопад Організація зворотного зв’язку засобами Google-форм . Використання сервісів Google.
 Ознайомлення з технологіями організації дистанційного навчання на прикладі сервісів Google.
Створення тестів, анкет з використанням Google-форм. Опрацювання результатів тестів, побудова діаграм та графіків.
4

Лецюк Ігор,

кандидат педагогічних наук, викладач інформатики Запорізького педагогічного коледжу, тренер за програмою Intel "Навчання для майбутнього"

6.

листопад Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі
Підвищення рівня ефективності освітнього процесу шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Огляд сервісів для створення інтерактивних робочих аркушів, тестів, інтерактивних плакатів, веб квестів.
4

Лущинська Олена,

доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

7.

листопад

Застосування технік майндфулнес у роботі з педагогічним колективом.

Поняття майндфулнес у науковій літературі. Нейрофізіологічні механізми практик усвідомленості. Огляд досліджень ефективності практик усвідомленості. Обґрунтування важливості застосування практик Майндфулнес для вчителів. Спільне дослідження EdCamp Ukraine та Міністерства освіти і науки України: «Навчати і навчатися: як і куди зростати українському вчительству?

4

Рудкевич Наталія,

кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт».

8

листопад

Педагогічна майстерність. Тренінг.
Так зване «принагідне виховання», або використання виховних ситуацій. Педагогічні «хитрості».  Потреба глибокого пізнання дитини для використання виховних ситуацій. Педагогічна інтуїція.

4

с. Наталія Мельник,

викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян

9

листопад

Медіаграмотність або як залишатися у здоровому глузді і бути продуктивними у сучасному інформаційному просторі.
Маніпуляції, ризики, когнітивні упередження. Роль інформації в цифрову еру. Безпечне споживання інформації або як не бути заручником маніпуляцій і фейків.

4

Лущинська Олена,

доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

10

листопад

Виховання читача: зарубіжний досвід і українські реалії НУШ

4   Жаркова Роксолана

кандидат філологічних наук, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

11

листопад

Мистецтво інтерпретації художнього твору (розгляд практичних кейсів з української і зарубіжної літератури у контексті НУШ) 

4

 Жаркова Роксолана

кандидат філологічних наук, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка 

12

листопад 

Автор чи текст: біографія як доля (викладання української літератури і НУШ)

4   Жаркова Роксолана

кандидат філологічних наук, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

13

листопад

Формування читацької компетентності учнів на уроках української мови у контексті стандартів PISA
Що таке PISA. Як працює PISA. Поняття про читацьку компетентність.
Завдання для формування читацької компетентності.

2

Цінько Світлана Василівна, 

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри української мови, літератури та методики навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка; учитель української мови й літератури КЗ СОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою.

 

Вартість: 1625 грн

Реєстрація: