Натисніть «Детальніше», щоб перейти до реєстрації
Усі теми затверджено
ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
«Професійна діяльність вчителя, формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», впровадження діяльнісних, зокрема ігрових методів навчання»
Програма відповідає вимогам постанови КМУ від 21.08.2019 № 800 зі змінами, внесеними згідно з постановою КМУ № 1133 від 27.12.2019
Теоретико-практичні аспекти педагогічної майстерності вчителя мовно-літературної освітньої галузі (відповідно до предмета)
(50 год)
Початок о 17:00
№ |
Дата |
Теми |
Академ. год. |
Тренери |
1. |
листопад | Методи вивчення актуального стану вихованця. Відмова від шаблонів, вміння слухати, спостерігати. Відмова від осудження і несприйняття сучасних тенденцій розвитку особистості. Вивчення тенденцій розвитку дитини. Вміння відкрити дитину. |
4 |
с. Наталія Мельник, викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян |
2. |
листопад | Проблеми соціалізації сучасної молоді в період технологічного прогресу. Опис та аналіз сучасних термінів і понять. Основні шляхи соціалізації. Чек-лист з формування відповідних компетентностей. Провідні ідеї видатних науковців до розуміння та упровадження процесу соціалізації. |
4 |
Рудкевич Наталія, кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт». |
3. |
листопад | Плекання емоційного інтелекту в учасників НУШ. Поняття емоційного інтелекту та можливості його розвитку. Опис складників емоційного інтелекту. Обґрунтування методики розвитку емоційного інтелекту учасників освітнього процесу. | 4 |
Рудкевич Наталія, кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт». |
4. |
листопад |
Командний коучинг в умовах освітнього середовища. Вчитель та його роль у побудові та цілепокладанні шкільних команд. Результати роботи командного коучингу. |
4 |
Рудкевич Наталія, кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт». |
5. | листопад | Організація зворотного зв’язку засобами Google-форм . Використання сервісів Google. Ознайомлення з технологіями організації дистанційного навчання на прикладі сервісів Google. Створення тестів, анкет з використанням Google-форм. Опрацювання результатів тестів, побудова діаграм та графіків. |
4 |
Лецюк Ігор, кандидат педагогічних наук, викладач інформатики Запорізького педагогічного коледжу, тренер за програмою Intel "Навчання для майбутнього" |
6. |
листопад | Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі Підвищення рівня ефективності освітнього процесу шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Огляд сервісів для створення інтерактивних робочих аркушів, тестів, інтерактивних плакатів, веб квестів. |
4 |
Лущинська Олена, доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка |
7. |
листопад |
Застосування технік майндфулнес у роботі з педагогічним колективом. Поняття майндфулнес у науковій літературі. Нейрофізіологічні механізми практик усвідомленості. Огляд досліджень ефективності практик усвідомленості. Обґрунтування важливості застосування практик Майндфулнес для вчителів. Спільне дослідження EdCamp Ukraine та Міністерства освіти і науки України: «Навчати і навчатися: як і куди зростати українському вчительству? |
4 |
Рудкевич Наталія, кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт». |
8 |
листопад |
Педагогічна майстерність. Тренінг. |
4 |
с. Наталія Мельник, викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян |
9 |
листопад |
Медіаграмотність або як залишатися у здоровому глузді і бути продуктивними у сучасному інформаційному просторі. |
4 |
Лущинська Олена, доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка |
10 |
листопад |
Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі |
4 |
Лущинська Олена доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка |
11 |
листопад |
Професійний стандарт сучасного українського учителя |
4 |
Офіцинський Роман доктор історичних наук, професор кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти |
12 |
листопад |
Learning about interculturality within fairy tales. |
4 | Bak. Mag. Andriana Mylchuk, BEd A graduate of the Ivan Franko National University of Lviv and University College of Teacher Education (Pädagogische Hochschule Kärnten/Viktor Frankl Hochschule) English/Arts teacher at “Lernraum Montessori de La Tour” in Klagenfurt. A student of the master’s programme at the University of Klagenfurt. A former associate in the Office for International Affairs at the University College of Teacher Education and a former teacher of English/Arts in Vienna Bilingual Middle School. |
13 |
листопад |
Розвиток критичного мислення учасників освітнього процесу на уроках іноземної мови в умовах НУШ |
2 |
Пінчук Ірина доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка |
Вартість: 1625 грн
Реєстрація: