Натисніть «Детальніше», щоб перейти до реєстрації

 

Усі теми затверджено

ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
«Професійна діяльність вчителя, формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції реалізації державної політики  у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська  школа», впровадження діяльнісних, зокрема ігрових методів навчання»

Програма відповідає вимогам постанови КМУ від 21.08.2019 № 800 зі змінами, внесеними згідно з постановою КМУ № 1133 від 27.12.2019

Теоретико-практичні аспекти педагогічної  майстерності вчителя мовно-літературної освітньої галузі (відповідно до предмета)

(50 год)

Початок о 17:00

Дата

Теми

Академ. год.

Тренери

1.

листопад Методи вивчення актуального стану вихованця.
Відмова від шаблонів, вміння слухати, спостерігати. Відмова від осудження і несприйняття сучасних тенденцій розвитку особистості. Вивчення тенденцій розвитку дитини. Вміння відкрити дитину.   
4

с. Наталія Мельник,

викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян

2.

листопад Проблеми соціалізації сучасної молоді в період технологічного прогресу.
Опис та аналіз сучасних термінів і понять. Основні шляхи соціалізації.  Чек-лист з формування відповідних компетентностей. Провідні ідеї видатних науковців до розуміння та упровадження процесу соціалізації.
4

Рудкевич Наталія,

кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт».

3.

листопад Плекання емоційного інтелекту в учасників НУШ. Поняття емоційного інтелекту та можливості його розвитку. Опис складників емоційного інтелекту. Обґрунтування методики розвитку емоційного інтелекту учасників освітнього процесу. 4

Рудкевич Наталія,

кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт».

4.

листопад

Командний коучинг в умовах освітнього середовища.

Вчитель та його роль у побудові та цілепокладанні шкільних команд. Результати роботи командного коучингу.

4

Рудкевич Наталія,

кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт».

 5. листопад Організація зворотного зв’язку засобами Google-форм . Використання сервісів Google.
 Ознайомлення з технологіями організації дистанційного навчання на прикладі сервісів Google.
Створення тестів, анкет з використанням Google-форм. Опрацювання результатів тестів, побудова діаграм та графіків.
4

Лецюк Ігор,

кандидат педагогічних наук, викладач інформатики Запорізького педагогічного коледжу, тренер за програмою Intel "Навчання для майбутнього"

6.

листопад Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі
Підвищення рівня ефективності освітнього процесу шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Огляд сервісів для створення інтерактивних робочих аркушів, тестів, інтерактивних плакатів, веб квестів.
4

Лущинська Олена,

доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

7.

листопад

Застосування технік майндфулнес у роботі з педагогічним колективом.

Поняття майндфулнес у науковій літературі. Нейрофізіологічні механізми практик усвідомленості. Огляд досліджень ефективності практик усвідомленості. Обґрунтування важливості застосування практик Майндфулнес для вчителів. Спільне дослідження EdCamp Ukraine та Міністерства освіти і науки України: «Навчати і навчатися: як і куди зростати українському вчительству?

4

Рудкевич Наталія,

кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт».

8

листопад

Педагогічна майстерність. Тренінг.
Так зване «принагідне виховання», або використання виховних ситуацій. Педагогічні «хитрості».  Потреба глибокого пізнання дитини для використання виховних ситуацій. Педагогічна інтуїція.

4

с. Наталія Мельник,

викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян

9

листопад

Медіаграмотність або як залишатися у здоровому глузді і бути продуктивними у сучасному інформаційному просторі.
Маніпуляції, ризики, когнітивні упередження. Роль інформації в цифрову еру. Безпечне споживання інформації або як не бути заручником маніпуляцій і фейків.

4

Лущинська Олена,

доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

10

листопад

Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі
Підвищення рівня ефективності освітнього процесу шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Огляд сервісів для створення інтерактивних робочих аркушів, тестів, інтерактивних плакатів, веб квестів.

4

Лущинська Олена

доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

11

листопад

Професійний стандарт сучасного українського учителя
Метою висвітлення цієї теми є привернення уваги цільової аудиторії до актуальних питань соціально-трудових відносин у сфері освіти України, зокрема   з огляду на кваліфікаційні вимоги до педагогічних працівників. Детально розглядаються суть, основні поняття, структура і зміст, головні положення чинного професійного стандарту українського вчителя.

4

Офіцинський Роман

доктор історичних наук, професор кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти

12

листопад 

Learning about interculturality within fairy tales.
The importance of interculturality for learning a foreign language. Comparison of different fairy tales (Ukrainian & Japanese traditional fairy tales).

4 Bak. Mag. Andriana Mylchuk, BEd
A graduate of the Ivan Franko National University of Lviv and University College of Teacher Education (Pädagogische Hochschule Kärnten/Viktor Frankl Hochschule)
English/Arts teacher at “Lernraum Montessori de La Tour” in Klagenfurt.
A student of the master’s programme at the University of Klagenfurt.
A former associate in the Office for International Affairs at the University College of Teacher Education and a former teacher of English/Arts in Vienna Bilingual Middle School. 

13

листопад

Розвиток критичного мислення учасників освітнього процесу на уроках іноземної мови в умовах НУШ
Поняття критичного мислення та можливості його розвитку на уроках іноземної мови. Опис особливостей та обґрунтування методики застосування технології критичного мислення під час формування іншомовної комунікативної компетентності учасників освітнього процесу НУШ.

2

Пінчук Ірина

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Вартість: 1625 грн

Реєстрація: