ПРОГРАМА
тренінгів для батьків

(Номер свідоцтва про реєстрацію авторського права 95971 від 11.02.2020)


Усі теми затверджено

Надія Ростикус
керівник
Тренінгового центру
EspeRO

*Список тренінгів підвищення кваліфікації постійно оновлюється

 

1. Готовність батьків віддати дитину в заклад дошкільної освіти.

2. Іноземна мова у дитячому віці: за і проти.

3. Читання, письмо і лічба в дошкільному віці: потреба, вимога, мода.

4. Показники готовності дитини до навчання в школі.

5. До проблеми раннього чи пришвидшеного розвитку дитини: плюси і мінуси.

6. Вплив ґаджетів на розвиток дитини.

7. Перегляди мультфільмів, комп’ютерні ігри в дошкільному і шкільному віці: які і скільки?

8. Питання інтенсивного розвитку дитини раннього, дошкільного і шкільного віку.

9. Культура праці і відпочинку дитини.

10. Адаптація дітей до перебування/навчання в ЗДО/початкових класах. Адаптація батьків до перебування/навчання їхньої дитини в ЗДО/початкових класах.

11. Культура спілкування: діти-діти, діти-батьки, діти-вчитель/вихователь, вчитель/вихователь-батьки.

12. Проблема читацької компетентності або як зробити, щоб книжка увійшла в життя маленької людини як потреба.

13. Мотивація учасників освітнього процесу.

14. Як розвивати самостійність дитини у виконанні завдань.

15. Труднощі у виконанні домашнього завдання. Як допомогти дитині?

16. Оцінювання діяльності дитини: як не нашкодити?

17. Мобільні телефони й уроки: що спільного?

18. Навчання і здоров’я дитини: зв’язок.

19. Моральний і духовний розвиток дитини.

20. Естетичний розвиток дитини.

21. Художній розвиток дитини.

22. Патріотичне, національне, громадянське виховання дитини.

23. Трудове виховання дитини.

24. Психічний розвиток дитини.

25. Фізичний розвиток дитини.

26. Адаптація дітей і батьків до навчання.

27. Педагогічна культура батьків.

28. Піднятися до рівня дитини.

29. Роль казки у розвиткові дитини.

30. Емоційний розвиток дитини.

31. Гіпер- і гіпоопіка батьків.

32. Навчання — гра чи праця?

33. Розумова праця дорослого і розумова праця дитини.

34. Причини брехливості в дітей.

35. «Поважайте дитяче незнання».

36. Відповідальність. Права. Обов’язки. Дорослі і діти.

37. Інтелектуальний і розумовий розвиток дитини.

38. Навчити вчитися.

39. (Не)Потреба труднощів у навчанні дітей.

40. Душевна рівновага дитини в навчанні.

41. Небезпека «перегодувати» дитину знаннями і враженнями.

42. (Не)Байдужість до (Не)Успіхів дитини.

43. Ставлення дитини і батьків до вчителя.

44. Дитячі турботи.

45. Подивитися на світ очима дітей.

46. Звідки береться поганий вплив?

47. Як учити дитину керувати своїми бажаннями.

48. Нахили, здібності, обдарування дитини. Як бути?

49. Посильне і непосильне для дитини.

50. Роль розвитку дрібної моторики.

51. Вчити не можна забути.

52. Масштаби вимірювання радостей і прикростей: дорослі і діти.

53. Навички, якими повинна володіти дитина до вступу 1 клас.

54. Як обрати вчителя для дитини?

55. Помилки неминучі.