Натисніть «Детальніше», щоб перейти до реєстрації

Усі теми затверджено

ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
«Професійна діяльність вчителя, формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції реалізації державної політики  у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська  школа», впровадження діяльнісних, зокрема ігрових методів навчання»

Програма відповідає вимогам постанови КМУ від 21.08.2019 № 800 зі змінами, внесеними згідно з постановою КМУ № 1133 від 27.12.2019

Теоретико-практичні аспекти педагогічної  майстерності вчителя мовно-літературної освітньої галузі  (15 год)

Початок о 17:00

Дата

Теми

Академ. год.

Тренери

1.

листопад

Виховання читача: зарубіжний досвід і українські реалії НУШ
Формуванню читацької культури учнів присвячено чимало дослідницьких, методичних та науково-популярних матеріалів. Натомість очевидне зниження читацького інтересу дітей та підлітків показує потребу пошуків нових методів зацікавлення книгою, нових форм комунікації з книгою, нових способів "реанімування" культури читання і культури читача.

4

 

Жаркова Роксолана

кандидат філологічних наук, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

2.

листопад

Мистецтво інтерпретації художнього твору (розгляд практичних кейсів з української і зарубіжної літератури у контексті НУШ)
Тлумачення художнього тексту - основа для його глибокого розуміння та ідейно-тематичного освоєння. Діалог з текстом дієвий лише тоді, коли сформований горизонт читацьких вподобань та очікувань. Читання - це мистецтво, потрібне як доброму педагогові, так і сучасному учневі.

4

Жаркова Роксолана

кандидат філологічних наук, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

3.

листопад 

Автор чи текст: біографія як доля (викладання української літератури і НУШ)
Що передусім ми аналізуємо на уроках літератури - життєвий та творчий шлях митця, чи все ж простір художнього твору? Чи можна обійтися без особи автора, знайомлячи учнів з тим чи іншим літературним твором? Пояснення найтиповіших педагогічних помилок, розгляд питань канонізації автора, проблеми біографістики та способи новітніх репрезентацій письменників на уроках літератури.

4

Жаркова Роксолана

кандидат філологічних наук, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

4.

листопад

 Формування читацької компетентності учнів на уроках української мови у контексті стандартів PISA
Що таке PISA. Як працює PISA. Поняття про читацьку компетентність.
Завдання для формування читацької компетентності.

2

 

 Цінько Світлана Василівна
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри української мови, літератури та методики навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка; учитель української мови й літератури КЗ СОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою.

Вартість: 487,50 грн

Реєстрація: