Натисніть «Детальніше», щоб перейти до реєстрації

Усі теми затверджено

ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
«Професійна діяльність вчителя, формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції реалізації державної політики  у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська  школа», впровадження діяльнісних, зокрема ігрових методів навчання»

Програма відповідає вимогам постанови КМУ від 21.08.2019 № 800 зі змінами, внесеними згідно з постановою КМУ № 1133 від 27.12.2019

Теоретико-практичні аспекти педагогічної  майстерності вчителя мовно-літературної освітньої галузі  (30 год)

Початок о 17:00

Дата

Теми

Академ. год.

Тренери

1.

 листопад

Методи вивчення актуального стану вихованця.
Відмова від шаблонів, вміння слухати, спостерігати. Відмова від осудження і несприйняття сучасних тенденцій розвитку особистості. Вивчення тенденцій розвитку дитини. Вміння відкрити дитину.   

4

с. Наталія Мельник,

викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян

2.

 листопад 

Особливості супроводу учнів з ООП у старших класах закладів загальної середньої освіти

4

Заплатинська Анна

кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології
Факультету спеціальної та інклюзивної освіти Національного
педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

 

3.

 листопад

Плекання емоційного інтелекту в учасників НУШ. Поняття емоційного інтелекту та можливості його розвитку. Опис складників емоційного інтелекту. Обґрунтування методики розвитку емоційного інтелекту учасників освітнього процесу.

4

Рудкевич Наталія,

кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт».

4.

листопад

Медіаграмотність або як залишатися у здоровому глузді і бути продуктивними у сучасному інформаційному просторі.
Маніпуляції, ризики, когнітивні упередження. Роль інформації в цифрову еру. Безпечне споживання інформації або як не бути заручником маніпуляцій і фейків.

4

Лущинська Олена

доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

5.

листопад

Виховання читача: зарубіжний досвід і українські реалії НУШ
Формуванню читацької культури учнів присвячено чимало дослідницьких, методичних та науково-популярних матеріалів. Натомість очевидне зниження читацького інтересу дітей та підлітків показує потребу пошуків нових методів зацікавлення книгою, нових форм комунікації з книгою, нових способів "реанімування" культури читання і культури читача.

4

 Жаркова Роксолана

кандидат філологічних наук, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

 

6.

листопад

Автор чи текст: біографія як доля (викладання української літератури і НУШ)
Що передусім ми аналізуємо на уроках літератури - життєвий та творчий шлях митця, чи все ж простір художнього твору? Чи можна обійтися без особи автора, знайомлячи учнів з тим чи іншим літературним твором? Пояснення найтиповіших педагогічних помилок, розгляд питань канонізації автора, проблеми біографістики та способи новітніх репрезентацій письменників на уроках літератури.

4

 

Жаркова Роксолана

кандидат філологічних наук, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

7.

листопад 

Формування читацької компетентності учнів на уроках української мови у контексті стандартів PISA
Що таке PISA. Як працює PISA. Поняття про читацьку компетентність.
Завдання для формування читацької компетентності.

4

Жаркова Роксолана

кандидат філологічних наук, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка

8.

листопад

Формування читацької компетентності учнів на уроках української мови у контексті стандартів PISA
Що таке PISA. Як працює PISA. Поняття про читацьку компетентність.
Завдання для формування читацької компетентності.

2

 

Цінько Світлана Василівна
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри української мови, літератури та методики навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка; учитель української мови й літератури КЗ СОР Глухівського ліцею-інтернату з  посиленою військово-фізичною підготовкою.

Вартість: 975 грн

Реєстрація: