Натисніть «Детальніше», щоб перейти до реєстрації
Усі теми затверджено
ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
«Професійна діяльність вчителя, формування ключових та предметних компетентностей відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», впровадження діяльнісних, зокрема ігрових методів навчання»
Програма відповідає вимогам постанови КМУ від 21.08.2019 № 800 зі змінами, внесеними згідно з постановою КМУ № 1133 від 27.12.2019
Теоретико-практичні аспекти педагогічної майстерності вчителя християнської етики
Початок о 17:00
Реєстрація: |
|||||||
Вартість: 1625 грн |
Вартість: 975 грн |
Вартість: 162,50 грн | |||||
50 годин/ 1,66 кредиту ЕКТС |
30 год /1 кредит ЕКТС |
5 годин/ 0,16 кредиту ЕКТС | |||||
Дата |
Тренери |
Теми |
Години |
Теми | Години | Теми | Години |
листопад |
с. Наталія Мельник, викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян |
Покликання педагога Людина народжується як потенціал, вона ще не вміє ходити, але може ходити; не вміє говорити, але може говорити; не вміє думати. але може думати. Завдання педагога (в тому числі і батьків) допомогти дитині розвинути потенціал даний їй, через ділення життям, не лише знаннями та досвідом, але силою власної душі, глибиною власних переконань, тобто тим, що випливає з її нутра. А це вимагає від педагогів стати перш за все сильними особистостями, які мають чим поділитися, які діляться життям, а не власними не реалізованими мріями. Тому перше покликання педагога, стати педагогом, а вже потім вести іншого. |
Вебінар -2 год. | Покликання педагога |
Вебінар -2 год. | Покликання педагога | Вебінар -2 год. |
листопад |
с. Наталія Мельник, викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян |
Педагогічна майстерність Так зване «принагідне виховання», або використання виховних ситуацій. Педагогічні «хитрості». Потреба глибокого пізнання дитини для використання виховних ситуацій. Педагогічна інтуїція. |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
Педагогічна майстерність |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
Педагогічна майстерність |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
листопад |
с. Наталія Мельник, викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян |
Методи вивчення актуального стану вихованця. Відмова від шаблонів, вміння слухати, спостерігати. Відмова від осудження і несприйняття сучасних тенденцій розвитку особистості. Вивчення тенденцій розвитку дитини. Вміння відкрити дитину. |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
Методи вивчення актуального стану вихованця. |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
||
листопад |
Рудкевич Наталія, кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт» |
Проблеми соціалізації сучасної молоді в період технологічного прогресу. Опис та аналіз сучасних термінів і понять. Основні шляхи соціалізації. Чек-лист з формування відповідних компетентностей. Провідні ідеї видатних науковців до розуміння та упровадження процесу соціалізації. |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
Особливості супроводу учнів з ООП у старших класах закладів загальної середньої освіти |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
||
листопад |
Рудкевич Наталія, кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт» |
Плекання емоційного інтелекту в учасників НУШ. Поняття емоційного інтелекту та можливості його розвитку. Опис складників емоційного інтелекту. Обґрунтування методики розвитку емоційного інтелекту учасників освітнього процесу. |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
Плекання емоційного інтелекту в учасників НУШ |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
||
листопад |
Лущинська Олена, доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка |
Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі Підвищення рівня ефективності освітнього процесу шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Огляд сервісів для створення інтерактивних робочих аркушів, тестів, інтерактивних плакатів, веб квестів |
Вебінар - 4 год., с/р - 4 |
Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі |
Вебінар - 2 год., с/р - 2 |
||
листопад |
Лущинська Олена, доктор філософії, викладач Львівського національного університету імені Івана Франка |
Медіаграмотність або як залишатися у здоровому глузді і бути продуктивними у сучасному інформаційному просторі. Маніпуляції, ризики, когнітивні упередження. Роль інформації в цифрову еру. Безпечне споживання інформації або як не бути заручником маніпуляцій і фейків |
Вебінар - 2 год., с/р - 2 |
Медіаграмотність або як залишатися у здоровому глузді і бути продуктивними у сучасному інформаційному просторі. |
Вебінар - 2 год., с/р - 2 |
||
листопад |
Офіцинський Роман доктор історичних наук, професор кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти |
Професійний стандарт сучасного українського учителя Метою висвітлення цієї теми є привернення уваги цільової аудиторії до актуальних питань соціально-трудових відносин у сфері освіти України, зокрема з огляду на кваліфікаційні вимоги до педагогічних працівників. Детально розглядаються суть, основні поняття, структура і зміст, головні положення чинного професійного стандарту українського вчителя |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
Професійний стандарт сучасного українського учителя |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
||
листопад |
Рудкевич Наталія, кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт» |
Командний коучинг в умовах освітнього середовища. Вчитель та його роль у побудові та цілепокладанні шкільних команд. Результати роботи командного коучингу. |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
||||
листопад |
Лецюк Ігор, кандидат педагогічних наук, викладач інформатики Запорізького педагогічного коледжу, тренер за програмою Intel "Навчання для майбутнього" |
Організація зворотного зв’язку засобами Google-форм . Використання сервісів Google. Ознайомлення з технологіями організації дистанційного навчання на прикладі сервісів Google. Створення тестів, анкет з використанням Google-форм. Опрацювання результатів тестів, побудова діаграм та графіків. |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
||||
листопад |
Рудкевич Наталія, кандидат педагогічних наук, практикуючий психолог, сертифікований МАК коуч, менеджер з управління персоналом, управлінець в галузі людських ресурсів та капіталу, тренер соціально-психологічних тренінгів, засновниця Коучинг студії «Інсайт». |
Застосування технік майндфулнес у роботі з педагогічним колективом. Поняття майндфулнес у науковій літературі. Нейрофізіологічні механізми практик усвідомленості. Огляд досліджень ефективності практик усвідомленості. Обґрунтування важливості застосування практик Майндфулнес для вчителів. Спільне дослідження EdCamp Ukraine та Міністерства освіти і науки України: «Навчати і навчатися: як і куди зростати українському вчительству? |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |
||||
листопад |
с. Наталія Мельник, викладач Львівської Духовної Семінарії та Українського Католицького університету, багато років працює у ділянці формації богопосвячених осіб та мирян |
Зосередженість на розвитку особистості як головний принцип виховання. |
Вебінар -2 год., с/р - 2 |